Monthly Archives: Listopad 2012

Rwanie

sports fail 01 Rwanie

Rodzinka

550402 497873906891994 876486150 n Rodzinka

Milcz

318837 297385170368045 1011359275 n Milcz

Batman

482977 400701770001369 830587976 n Batman

Harry Spotter

552674 494851333860918 342333419 n Harry Spotter

Po co komu przysiady i martwy ciag

396613 411928568878689 1271242733 n Po co komu przysiady i martwy ciag

Trening poziom hard

480587 511125655566819 196086679 n Trening poziom hard

Brzuszek

564122 400727803332099 1858195863 n Brzuszek

Michal – ektomorfik 65kg, przyrost masy miesniowej

Po wypełnieniu odpowiedniego kwestionariusza przez Michała, dowiadujemy się o nim podstawowych informacji, które pozwolą na właściwy dobór programu treningowego.

Michał posiada ektomorficzny typ budowy ciała – jest to osoba wysoka, smukła, o długich kończynach. Wiek: 22 lata, wzrost: 183cm, waga: ok. 65kg. Cel treningowy: przyrost masy ciała, budowa masy mięśniowej, 10-15kg. Ze względu na stresujący tryb życia występuje okresowy brak apetytu. Jest to osoba bez problemów zdrowotnych. Planuje rozwijać całe ciało – wszystkie grupy mięśniowe, bez narzucania priorytetu na konkretną partię. Preferuje trening w domowym zaciszu. Posiadany sprzęt treningowy to sztangielki oraz drążek rozporowy. Obecnie ćwiczy według własnego planu treningowego od początku roku, bez większych przerw. Nie ma problemu z przestawieniem się na większą ilość posiłków w ciągu dnia i z unormowaniem diety. Nie stanowi dla niego wyzwania przygotowywanie posiłków i zabranie ich do pracy. Jest skłonny stosować podstawowe suplementy diety typu witaminy, minerały.

TRAIN HARD OR GO HOME Michal – ektomorfik 65kg, przyrost masy miesniowej

Co zaproponowałem Michałowi?

Chcesz przybrać 10-15kg to musisz pogodzić się z tym, że będzie to proces długofalowy. Oczywiście można jeść na noc bułki ze smalcem i nutellą i szybko przybrać parę kilo kochanego tłuszczyku, jednak będziemy się starali, żeby przyrost wagi był głównie związany z przyrostem beztłuszczowej masy ciała – a to będzie trwało dłużej. Warto wyznaczać sobie mniejsze cele, i dążyć do ich realizacji – metoda małych kroczków. Niektórzy pomijają rolę umysłu w sporcie, jednak robią duży błąd. Wiele zależy od naszego nastawienia, motywacji i determinacji. Dlatego zakładamy sobie pierwszy cel – przybrać 5kg; dajemy sobie na to 2 miesiące i dążymy do celu (jednak należy pamiętać, że waga sama w sobie jest słabym wyznacznikiem i nic nie mówi o naszym wytrenowaniu czy stosunku mięśni do tłuszczu i wody w organizmie)…

Osobowosc

8692 Osobowosc

Przyznaj sie

36539 298362780270284 1281739311 n Przyznaj sie

Pakerzy sa wszedzie

pakerzy sa wszedzie Pakerzy sa wszedzie

Dzien przysiadow

10504 510945238918194 1285128863 n Dzien przysiadow

Chomik paker

strong hamster small Chomik paker

Reklama dzwignia handlu

fitcom Reklama dzwignia handlu

Marzenia

sportowiec mutant Marzenia

Nie poddawaj sie

391655 508298739182844 2883718 n Nie poddawaj sie

Jaki mamy dzisiaj dzien?!

1005 409534302451449 1106559732 n Jaki mamy dzisiaj dzien?!

Bylem raz na silowni

319014 512113565468028 1616971733 n Bylem raz na silowni

Przed i po konsultacjach

whats up Przed i po konsultacjach

Mona Lisa prawdziwe oblicze

309748 184027235019642 123187354436964 379630 1132652086 n Mona Lisa prawdziwe oblicze

Spalanie kalorii

3 Spalanie kalorii

Prawda o zywnosci

2 Prawda o zywnosci

Zla genetyka

429995 317900788267363 199177476806362 923393 4143715 n Zla genetyka

Cytat na dzis 21.

excuse 400x250 300x187 Cytat na dzis 21.

Excuses are for people who need them. Limits are for people who have them.”

Cytat na dzis 20.

70 s bodybuilder powerlifter franco columbu souleva jusqu a 340 kg 300x297 Cytat na dzis 20.

Of course it’s heavy, that’s why they call it weight.”

Cytat na dzis 19.

Be proud, but never satisfied.

101399503.iHedsBXU 300x202 Cytat na dzis 19.

Cytat na dzis 18.

dreama 300x179 Cytat na dzis 18.

If you’re not willing to make sacrifice for your dream, I guess it isn’t your dream then.”

Cytat na dzis 17.

post workout pain 300x225 Cytat na dzis 17.

Pain is weakness leaving the body.” – Daniel J. Evans

Kreatyna z przymruzeniem oka

554534 498863120126406 940320694 n Kreatyna z przymruzeniem oka

Cytat na dzis 16.

522181259 3c9a7f8117 271x300 Cytat na dzis 16.

The last three or four reps is what makes the muscle grow. This area of pain divides the champion from someone else who is not a champion. That’s what most people lack, having the guts to go on and just say they’ll go through the pain no matter what happens.” -Arnold Schwarzenegger