02-06-2013

Mały bilansik
Jutro minie 13 tydzień ścisłej diety (jeszcze 3 tygodnie i zacznę powoli dodawać węglowodany – konkretnie do 3 posiłków zamiast tłuszczy). Pierwszy etap redukcji zaczął się właściwie od połowy stycznia, kiedy początkowo po prostu obciąłem część kalorii i wykonywałem tylko trening siłowy. Na diecie ketogenicznej jestem od 4 marca (13 tygodni). Dzisiejsza waga to 86,4kg (-11,9kg), a obwód pasa wynosi 85cm (-12cm).

Mimo, że w tym tygodniu nie miałem czasu robić ponad godzinnych aerobów, to treningu siłowego i paru sesji cardio nie odpuściłem.

Wczorajszy domowy trening ramion wyglądał tak:

Serie potrójnie łączone (trisety/tri-sets)

Triceps: Wyciskanie francuskie sztangą łamaną + pompki wąskim chwytem + pompki w podporze tyłem [x3]
Biceps: Podciąganie się na drążku podchwytem + uginanie ze sztangielkami naprzemiennie z supinacją + uginanie ze sztangą łamaną [x3]

Pompa mięśniowa była bardzo dobra i pokazało się nieco więcej żyłek niż zwykle icon smile 02 06 2013

A dziś czeka mnie jakiś smaczny cheat-meal icon smile 02 06 2013

kompilejszyn2 02 06 2013

Dodaj komentarz