16-08-2013

Szybki wpisik. W czwartek (dzień bez treningu) zrobiłem rano na czczo 60min aerobów w postaci szybkiego marszu na świeżym powietrzu i wieczorem dołożyłem kolejne 40min. Będę starał się robić taki trening tlenowy 3 razy w tygodniu, w dni wolne od treningu siłowego. Przed tym treningiem przyjmuję 9g aminokwasów rozgałęzionych. W ciągu dnia popijam sobie zieloną herbatkę icon wink 16 08 2013 Wobec wszystkich doniesień o jej zbawiennym wpływie na nasz organizm, grzechem jest tego nie robić.

Dzisiaj, to jest w piątek, zrobiłem kolejny trening siłowy w zakresie 15 ruchów. Trening bardzo daje mi w kość i jestem z tego powodu zadowolony. Podobnie jak ostatnio nie obyło się bez krótkich odpoczynków w trakcie wykonywania niektórych serii, ale nie widzę w tym nic złego – tym bardziej, że serie przerywane są bardzo efektywne jeżeli chodzi o rozwój masy mięśniowej. W każdym ćwiczeniu trzymam się w 100% poprawnej techniki. Zarówno ruch koncentryczny i ekscentryczny wykonuję w wolnym tempie, utrzymując stałe napięcie mięśnia. W treningu w zakresie 10 powtórzeń tempo ruchu będzie średnie, natomiast „piątki” będę wykonywał eksplozywnie. To pozwoli mi na zaatakowanie mięśni pod każdym kątem i zaangażowanie wszystkich rodzai włókien mięśniowych. Wspomoże zarówno hipertrofię miofibryli (zakres 5 powtórzeń), jak też sarkoplazmy (zakres 15-10 powtórzeń).

Póki co plan realizowany w 100%. Oby tak dalej icon smile 16 08 2013

notonroids 16 08 2013

Dodaj komentarz